המוציאה לעור

    עפר גדנקן No Comments on המוציאה לעור

    דבי וולף מזמינה אותך לגלות מחדש את העור וליהנות מסדרת מוצרי איכות עם תוצאות מובטחות למגוון בעיות עור כמו אקנה, פיגמנטציה, והזדקנות העור

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשהקימה את המרכז לאסתטיקה רפואית, לפני קרוב ל-30 שנה, עמדה מול עיניה של דבי וולף אותה הנחת יסוד שהביאה לפתיחת ליין המוצרים החדש שלה: למראה החיצוני יש השפעה ישירה על הביטחון העצמי ועל מצב הרוח שלנו. על מנת לאפשר לכל אחת להרגיש הכי טוב שיש, דבי וולף מאתרת את שיטות הטיפול המתקדמות ביותר בעלות טכנולוגיות חדישות ומשוכללות, ותרה אחר המגמות האחרונות שיביאו לך את הפתרון הנכון, המתקדם והמקצועי ביותר.

    במהלך השנים זיהתה דבי וולף את הצורך בתכשירי עור וביקשה לפתח ליין מוצרים עם נוסחה ייחודית, בטכנולוגיה בלעדית הרשומה כפטנט רשום, המעניקים מענה מדויק בהתאמה לסוג העור ולמטרת הטיפול. הנוסחה הייחודית, מחדשת את רקמת העור, מעודדת ייצור תקין של סיבי קולגן, מנטרלת רעלים, מגנה מפני השמש, מבהירה, מזינה, משקמת ומעלה את רמת הלחות בעור באופן ניכר.

    התכשירים בסדרה מטפלים במגוון רחב של בעיות עור וביניהם תכשירים המטפלים באופן מיוחד בבעיות אקנה, פיגמנטציה והזדקנות העור (אנטיאייג'ינג).

    ב-3 הקליניקות של דבי וולף בבני ברק, ירושלים ומודיעין עלית מחכה לך צוות מקצועי ומסור שעושה הכל כדי לתת לך את המענה המקצועי, הטוב והנכון בשבילך, עם המכשור המתקדם ביותר עולם, בטכנולוגיות חדישות ללא כאב ובליווי רפואי צמוד.

    במחלקות השונות שלנו: מחלקת הטיפוח, מחלקת הסרת שיער והמחלקה הרפואית, מוצעים לך מגוון רחב של טיפולי יופי ואסתטיקה בטכניקות שונות המותאמות לך באופן אישי כגון: טיפולי לייזר, אפילציה, הזרקות מילוי, טיפולי ג'ט פיל, מזותרפיה, טיפולי פנים ומגוון פתרונות לבעיות עור כגון: נמשים, פיגמנטציה, קמטים, אקנה, צלקות, נימים, אדמומיות ועוד.

    במכון דבי וולף אנו ממשיכים להתחדש ולזהות מגמות חדשות וטכניקות שעשויות להביא לך את הפתרון הנכון, המתקדם והמקצועי ביותר.

    התקשרי עוד היום לקבוע פגישת ייעוץ בטלפון: 1700-500-401

    וב-3 סניפי 'דבי וולף':

    ירושלים – עם ועולמו 3 (כנפי נשרים)

    בני ברק – ר' עקיבא 74 קומה א'

    מודיעין עילית – מרכז קסם



    0 תגובות